Органайзер
Перед початком роботи над проектом "Органайзер"
прошу усіх учнів пригадати основні правила техніки безпеки та алгоритм роботи у
нашій майстерні. Для цього вам необхідно перейти сюди - "Правила безпечної праці".
Наступним кроком прошу пригадати інформацію про те, що
таке творчий проект та про те, з яких етапів він складається. Також повторіть
інформацію про моделі-аналоги. Для цього переходимо сюди - "Про проекти".
Ось і все - ми готові до виконання творчого проекту
"Органайзер"
Організаційно-підготовчий етап виконання проекту
1. Спираючись на
власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму
виробі. Дай відповіді на запитання та запиши їх
у зошит
-
Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті органайзери?
- З яких матеріалів можна виготовити органайзер?
-
Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так
далі...).
2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів проектування, з якими ти ознайомився
у минулі роки (фантазування, біоніки) та в цьому році. Для цього переглянь
інформацію тут - "Фокальні об'єкти".
Отже, перед кожним з нас є свій варіант органайзера.
3. Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою ідею.
4. Використовуючи різноманітні джерела
інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до
твого.
Увага! Для
початку повтори матеріал про моделі аналоги тут - "Моделі-аналоги".
Якщо тобі важко самостійно знайти моделі-аналоги, то можна скористатися
загальним «Банком даних виробів-аналогів». На електронному диску, в який ти потрапиш, знайди
папку із назвою "Органайзер". Ті, що тобі сподобаються (4-5 фото чи
більше за бажанням) скопіюй собі на комп'ютер або мобільний пристрій. Ці фото
знадобляться нам для подальшої роботи.
5. Оглянь уважно свій банк даних та дай у зошиті відповіді на запитання:
-
Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
-
Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
-
Які характерні ознаки, поширені в регіоні твого проживання, властиві обраним
технологіям для виготовлення та оздоблення виробу?
6. Зроби висновок та запиши його у зошит:
-
Я обрав за основу виріб під назвою ________________
-
Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.
Конструкторський етап виконання проекту
1. Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:
-
Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до твого проекту?
-
Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?
-
Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм
можливостям?
-
Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?
2. Повтори інформацію про кресленики та ознайомся з процесом проеціювання.
Для цього перейди сюди - "Дві площини проекцій".
Виконай практичне
завдання:
3. Створи необхідний для майбутньої роботи шаблон за вибором. Наприклад:
4. При потребі виконай додатково малюнки, схеми, викрійки, варіанти
оздоблення. Увага! Для цього
використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.
Наприклад:
1
5. Повтори інформацію про конструкційні матеріали та їх властивості тут
- "Матеріали". Дай
відповідь на запитання та заповни у зошиті таблицю:
-
Як властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки
деталей?
6. Визнач, які інструменти та пристосування потрібні тобі для роботи.
Заповни у зошиті таблицю.
Технологічний етап виконання проекту
1. Заповни таблицю, в якій покажи послідовність виготовлення виробу
2. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся
правил безпечної роботи.
З ними ти ознайомишся на кожному уроці під час виготовлення виробу.
3. Виконай технологічні операції згідно складеного плану.
1
Заключний етап виконання проекту
1. Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит:
-
Чи отримав ти виріб, який запланував?
-
Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз?
-
Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?
2. Підрахуй орієнтовну вартість витрачених матеріалів.
3. Проаналізуй результати проектування та презентуй свій виріб (склади
самостійно орієнтовний план захисту та продумай рекламу для твого виробу)