неділя, 22 січня 2023 р.

06.09 по 27. 09 "Органайзер"

 

Органайзер

 

     Перед початком роботи над проектом "Органайзер" прошу усіх учнів пригадати основні правила техніки безпеки та алгоритм роботи у нашій майстерні. Для цього вам необхідно перейти сюди - "Правила безпечної праці".


     Наступним кроком прошу пригадати інформацію про те, що таке творчий проект та про те, з яких етапів він складається. Також повторіть інформацію про моделі-аналоги. Для цього переходимо сюди - "Про проекти".

     Ось і все - ми готові до виконання творчого проекту

"Органайзер" 

 

Організаційно-підготовчий етап виконання проекту

 


     1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Дай відповіді на запитання та запиши їх у зошит

- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті органайзери?
- З яких матеріалів можна виготовити органайзер?

- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).

   2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів проектування, з якими ти ознайомився у минулі роки (фантазування, біоніки) та в цьому році. Для цього переглянь інформацію тут - "Фокальні об'єкти".

    Отже, перед кожним з нас є свій варіант органайзера.

    3. Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою ідею. 

    4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого. 

     Увага! Для початку повтори матеріал про моделі аналоги тут - "Моделі-аналоги". Якщо тобі важко самостійно знайти моделі-аналоги, то можна скористатися загальним «Банком даних виробів-аналогів». На електронному диску, в який ти потрапиш, знайди папку із назвою "Органайзер". Ті, що тобі сподобаються (4-5 фото чи більше за бажанням) скопіюй собі на комп'ютер або мобільний пристрій. Ці фото знадобляться нам для подальшої роботи.

     5. Оглянь уважно свій банк даних та дай у зошиті відповіді на запитання:

- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?

- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?

- Які характерні ознаки, поширені в регіоні твого проживання, властиві обраним технологіям для виготовлення та оздоблення виробу?

     6. Зроби висновок та запиши його у зошит:

- Я обрав за основу виріб під назвою ________________

- Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.

 

Конструкторський етап виконання проекту

 

     1. Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:

- Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до твого проекту?

- Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?

- Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?

- Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?

     2. Повтори інформацію про кресленики та ознайомся з процесом проеціювання. Для цього перейди сюди - "Дві площини проекцій".
     Виконай практичне завдання:

 

 

     3. Створи необхідний для майбутньої роботи шаблон за вибором. Наприклад:

     4. При потребі виконай додатково малюнки, схеми, викрійки, варіанти оздоблення.  Увага! Для цього використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.

     Наприклад:

1

     5. Повтори інформацію про конструкційні матеріали та їх властивості тут -  "Матеріали". Дай відповідь на запитання та заповни у зошиті таблицю:

- Як властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки деталей?

     6. Визнач, які інструменти та пристосування потрібні тобі для роботи. Заповни у зошиті таблицю.

 

Технологічний етап виконання проекту

 

     1. Заповни таблицю, в якій покажи послідовність виготовлення виробу

     2. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи. 

     З ними ти ознайомишся на кожному уроці під час виготовлення виробу.

     3. Виконай технологічні операції згідно складеного плану.

1

 

Заключний етап виконання проекту

 

     1. Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит:

- Чи отримав ти виріб, який запланував?

- Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз?

- Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?

     2. Підрахуй орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

     3. Проаналізуй результати проектування та презентуй свій виріб (склади самостійно орієнтовний план захисту та продумай рекламу для твого виробу)